Kysymys:
Mikä on Brick-harjoituksen tarkoitus?
geoffc
2012-02-14 00:23:29 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Triathlonille suositellaan usein tiiliharjoitusta. Pyörä, juokse, Ick.

Se ajetaan heti polkupyörämatkan päättymisen jälkeen.

Mitä hyötyä tästä on?

Mitä "ick" tarkoittaa?
@J.Winchester Selvästi et ole koskaan tehnyt kovaa tiiliharjoitusta. :) Osa siitä voi todella imeä. Siksi 'ick' on sopiva.
Kaksi vastused:
#1
+4
Mike Hedman
2012-02-14 11:27:03 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Tiiliharjoitusten suorituskykyedusta keskustellaan laajalti. Yksi asia, josta on vähemmän väitetty, on se, kuinka tärkeää on tehdä tiiliharjoituksia ennen ensimmäistä kilpailua, jotta tottuisit juoksemaan polkupyörältä. Se voi olla melko hämmentävä pari ensimmäistä kertaa. Voit auttaa tätä ilmiötä synkronoimalla pyörän ja juoksemalla poljinnopeudet mahdollisimman paljon. Ajaminen 90 rpm: llä, sitten hyppääminen pyörältä ja yrittäminen juosta 60: llä (tai päinvastoin), jalkasi tuntevat kadonneen 5-15 minuutiksi. Mutta 90-vuotiaalla ajaminen ja 90-juoksulla lähtö voi tasoittaa asioita.

En ollut koskaan ajatellut kadenssien synkronointia. Mielenkiintoinen idea!
En ole samaa mieltä - ratsastusvaiheen lopussa sinun on löysättävä jalkojasi. Reiteihisi on kertynyt paljon verta. Tarvitset korkean poljinnopeuden, sanotaan 100+ viimeisten 150–200 metrin päähän veren virtaamiseksi. Jos menet liian hitaasti kohti T2: ta, jalkasi tuntuvat täsmälleen samanlaisilta kuin harjoituksen nimi: Tiilet - tai puiset jalat - ja on vaikea ajaa puisten jalkojen (Ask Pinocchio) kanssa. Kuin sinun pitäisi alkaa juosta nopeudella, joka ei ole nopein, mutta on todella nopea jalkojen kanssa - kyllä, se on vaikeaa - mutta siksi useimmat ihmiset eivät tee kolmea.
#2
+2
JW8
2012-02-16 04:03:12 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Miken vastauksen pohjalta, tässä triathlon-harjoitusartikkelissa tämä annetaan syyksi harjoittelemaan tiiliharjoituksia triathlonille harjoittelemiseen (tärkeimmät kohdat korostettuina):

Joten miksi sinun pitäisi tehdä tiiliharjoituksia? Lyön vetoa, että sinulla on idea, mutta siinä tapauksessa, että sinulla ei ole vastausta siihen. Tiiliharjoituksia käytetään simuloimaan kilpailuolosuhteita, koska jos et harjoittele samalla tavalla kuin kilpailet, epäonnistut todennäköisesti (paitsi jos tavoitteesi on yksinkertaisesti lopettaa, ja se on okei). Yksinkertaisesti sanottuna, jos haluat optimoida triathlon-suorituksesi, sinun on toteutettava tiiliharjoitukset osana triathlon-valmisteluasi.

Toinen etu tiiliharjoitteluihin on, että opit henkisesti voittamaan kipu siirtyä seuraavaan tapahtumaan . Toki riittävän harjoittelun avulla opit juoksemaan hyytelöjalkoilla pyörästä juoksuun, mutta henkisesti sinun on oltava valmis tuskaan. Jos tiedät mitä odottaa jokaisen siirtymän aikana, tiedät kuinka nopeasti ja kuinka pitkälle työnnä itseäsi jokaisen tapahtuman aikana. Tahti on uskomattoman tärkeä triathlonissa, ja tiiliharjoitukset auttavat sinua tunnistamaan parhaiten, miten kukin tapahtuma käsitellään.

Tämän koulutusartikkelin mukaan, tiilet ovat yleensä pyörä / juoksu-komboja, mutta on olemassa myös uinti- / pyöräyhdistelmiä.

Hyvä kohta uinti / pyörä tiili. Minulle se ei ole niinkään varsinainen pyöräosa, mutta vaakasuora (uinti) tekeminen käsivarteen keskittyvässä harjoituksessa ja sitten siirtyminen pystysuoraan ja juoksemaan siirtymäalueelle on jotain tottua. Kilpailun uinnin lopussa potkaisin tietoisesti kovemmin ja enemmän polven liikkeitä herättääni jalkani ja saamaan veren virtaamaan.


Tämä Q & A käännettiin automaattisesti englanniksi.Alkuperäinen sisältö on saatavilla stackexchange-palvelussa, jota kiitämme cc by-sa 3.0-lisenssistä, jolla sitä jaetaan.
Loading...